13 november 2017

Blå Måndag - Across the Universe

Blå Måndag hos Emelie på makeupbyblowfish igen. Jag gör som så många andra och visar lack från Depends Across The Universe kollektion. Det finns fyra blåa och fyra gröna. Jag kunde inte bestämma vilken blå jag skulle ta så jag tog alla blå. Fattas ett finger så jag tog den gröna som har mest blåton i sig också, för att få ihop till fem fingrar. Superfina är de allihopa. Har skrivits mycket om dessa lack, så jag ordar inte så mycket. 



5059 Galaxy Highway
5058 Milky Way
5057 Secretly Stargazing
5060 North of Andromeda
5062 Zodiac Dreams



Kolla skimret, så jäkla läckert!






Jag köpte hela kollektionen, kunde inte låta bli. De är ju inte så dyra de här småflaskorna, då kan man ju unna sig lite tänkte jag.


4 kommentarer:

makeupbyblowfish sa...

De är superfina! Om du räknar milliliter priset dock så är de ganska dyra ;)

marinamake sa...

Emelie! Näe, men jag är inte så nogräknad... har inte ens tänkt på att fundera över milliliterpris när det gäller nagellack. Kanske får ta och tänka på det framöver. Jag bara betalar och ser glad ut ;-)

annkicki sa...

Så snygga allihop, och fina ihop på dina naglar.

marinamake sa...

Anki! Tack! Jaa så fina är de allihopa!

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...