02 oktober 2017

Check Out The Old Geysirs - Blå Måndag

Så här kommer mitt bidrag nummer två till Blå Måndag hos Emelie på Makeupbyblowfish... mitt tredje lack från OPIs Iceland Collection. Gillar den kollektionen skarpt. Äger tre av dem, men det finns två tre till färger som jag gärna skulle vilja äga med... men de är ju lite dyra. Vi får se om jag skaffar de eller inte. 

Så detta är Check Out The Old Geysirs. Och det blir lite bildspam här, för jag ääälskar denna. Svårt att fånga på bild, men det finns ett blått skimmer inne i lacket som inte riktigt kommer fram på bild. Det är sååå tjusigt.  






Ser ni, man kan ana skimret långt där inne...






Blir en aningens uppljusat på bild, i verkligheten är färgen aningens mörkare. Lite gråaktigare jeansblå aktig om det nu inte låter som en skum beskrivning...

2 kommentarer:

makeupbyblowfish sa...

Snyggt! Är också sugen på några lack ur den här kollektionen :)

marinamake sa...

Emelie! Jaa, de är riktigt fina, gillar inte riktigt alla,men många av dem. Finns åtminstone två till jag skulle vilja ha. Men de är ju inte billiga precis...

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...