11 september 2017

Blå Måndag - Depend 537

Så var det dags för Blå Måndag hos Emelie igen. Jag har skaffat två av Depends höstkollektionslack, detta är ett av dem nr 537. Jag har suttit och letat på nätet för att hitta vad kollektionen heter, men detta lack finns inte med i någon kollektion jag hittar så då blir jag osäker på det tillhör någon kollektion. Spelar ingen roll... en färg som är väldigt gråblå, dammig färg. I like a lot. Ser mer blå ut i flaskan än vad bilderna visar. Hoppas den platsar i Blå Måndag ändå.







Med den här färgen får jag väl säga att hösten officiellt är här hos mig också, mörka färger är här... jag har några ljusa lack att lägga upp här på bloggen, men nu känner jag generellt för att ha lite mörkare färger. Som jag ju egentligen föredrar.



Vad tycker ni?

3 kommentarer:

Lottsky sa...

Ser fint ut, lite svårt med mörkaste färgerna i vår solfattiga höst men ett fint lack. Har inte riktigt kunna vänja mig vid tanken på höst, har en limegrön tröja på mig idag. ^_^

makeupbyblowfish sa...

Jag gillar hösten! :) Men har inte målat naglarna på över en vecka, den här manikyren jag har över gelenaglar har hållit så bra. Ska försöka lacka om ikväll och då blir det nog grönt :D

marinamake sa...

Lottsky! Neej, jag har väl egentligen inte vant mig vid hösten ännu heller, hur det nu än är så gillar jag ju sommaren bäst ändå.

Emelie! Njaee jag är ju inte alls någon fan av hösten... men jag gillar ju ändå mörka färger på naglarna... Hinner nog inte lacka om naglarna till Karins gröna onsdag imorgon, kanske får bli ett grönt öga istället. Vi får se.

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...