24 april 2017

Suite Retreat - Blå Måndag

Solen sken och jag störtade ut på altanen för att ta lite bilder på mina stumpar ;-) så att jag kan var med på Emelies Blå Måndag. Min lillfingerstump till nagel har ju inte hunnit växa nämvärt sedan senaste lackbilderna i onsdags när jag var med på Karins Gröna Onsdag. Sen dess har jag dessutom haft sönder pekfingernageln... story of my life.

Nåja, det här lacket är nytt i min samling. Vet dock inte om det är nytt på marknaden. Hittade på rea på HM. Suite Retreat från Essie.






Min vanliga kamera, som egentligen är dotterns eftersom min har pajat, funkar inte att fota naglarna med. Går inte att hålla kameran med en hand och samtidigt trycka på knappen. Så jag får ta till mobilen, bilderna blir sisådär. Konstiga vinklar... men men. 




Matchar nästan himlen eller vad säger ni?






Annars så är ju Essie alltid Essie, gillar deras lack skarpt och är supernöjd med deras Gel Couture Top Coat. Första produkten som någonsin fått mina lack att sitta åtminstone ett par dagar längre än de två dagar som lack normalt sitter på mina naglar. Ingen blir lyckligare än jag!

4 kommentarer:

makeupbyblowfish sa...

Vet inte alls vilken kollektion det kommer ifrån men snyggt är det. Essie brukar ha rätt snygga färger och jag gillar formulan på deras.

marinamake sa...

Emelie! Nä jag har ingen koll heller.. men ja, jag gillar också deras lack, en av de få märken som sitter liiiite bättre på mina naglar.

Lottsky sa...

Supersnyggt lack och visst är Essies lack överlag superbra! =) Äger ingen kamera ens, fotar alltid med mobilen. ^_^

marinamake sa...

Lottsky! Tycker det är så svårt att fota med en hand... blir så konstiga vinklar...

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...