03 april 2017

Himmelsblå

Sista lediga dan idag då... har ju varit dålig i några dagar och sen haft långledig helg på det. Lite ångestartat att behöva gå och jobba i morgon. Men men, sånt är livet...  jag har i allfall haft en skön dag, men lite nagelfix först och sen en sväng till frissan för att klippa mig. Sååå skönt att få det gjort. Sen bar det av till yngsta dotterns skola för lite utvecklingssamtal. Som vanligt så var det positivt.

Så klart blev det lite smink innan jag drog iväg... inget nytt bara lite blått. Men jag använde mina skuggor från HM som jag köpte på rea för någon månad sedan. Köpte en hel hög, när de sänkt priset för ta tre betala för två på reapriset och sen sänkte de dem till 10 kr styck. 




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Vanilla från MAC.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Copperplate från MAC.
Inre halvan av ögonlocket: High Impact  Eye Colour Open Skies från H&M.
Yttre vrån: High Impact Eye Colour Tempest från H&M.
Dutt i inre vrån: Spicegold 119 från Nouba.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.








Läppenna: Lip liner Sarah från Face Stockholm.
Läppstift:  Nr 273 från Nouba.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Moisturizing Foundation Stick från E.l.f Cosmetics.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Let It Glow från House of Beauty.
Blush: Pure Radiance Powder Blusher Cherry från H&M.



Sen fick jag ett ryck när jag kommit hem från alla mina ärenden och drog iväg ut på en liten joggingrunda. Ville passa på när solen faktiskt sken. Börjar bli dags att få fart på fläsket, sommarsäsongen är snart här!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...