13 november 2017

Blått med Make Up Geek

Letade fram mina skuggor från Make Up Geek i morse. Har inte använt dem på länge. Lite blått, så klart för att matcha mina blåa naglar i inlägget innan. Blå Måndag hos Emelie på makeupbyblowfish ju... 




Bas för skuggorna: Neutral Eye Base från Kiko.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Stealth från Make Up Geek.
Inre delen av locket: Pegasus från Make Up Geek.
Mitt på locket: Center Stage från Make Up Geek.
Yttre vrån: Corrupt från Make Up Geek.
Inre vrån: Whimsical från Make Up Geek.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash från Anastasia Beverly Hills.







Läppenna: Automatic Lip Liner 32 Rouge Foncé från Yves Rocher.
Läppstift: Color Riche 135 Dahlia Insolent från Loreal.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Infallible 24H Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Bombshell Bronze Diva från BH Cosmetics.
Highlight: Smashbox Artificial Light Diffuse.
Blush: Powder Blush Sketch från MAC.



Jag hade ett möte med två av mina chefer idag. Så nu är det klart att jag från årsskiftet börjar jobba i vår butik nere på stan. Jag har haft detta på tal ända sedan jag började på Specsavers i Uppsala, men av olika anledningar har det inte blivit så. Men nu så, är det dags. Jag gör detta främst för att få lite bättre arbetstider och för att jag skall kunna åka lite mera kommunalt till jobbet. Går mycket bensinpengar för mig och jag skulle spara en hel del på att åka buss eller tåg. Så lite nytt blir det för mig på det nya året.

Och vad mer... jo, jag får nära till MAC-disken på Åhléns, Urban Decay på Kicks och Sephora... woohooo!! Bara en sån sak....

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...