30 oktober 2017

Golden Maharaja - Orly

Ja, så här kommer då anledningen till min sminkning jag gjorde idag, i inlägget tidigare. Jag är ju inte alls så brun av mig. Men detta precis som Talk Dirty som ni såg några inlägg tidigare gillar jag faktiskt. Detta är lite mera varmbrunt än Talk Dirty och har en orange/rostfärgad underton/skimmer i sig. 

Det var det skimret som fick mig att göra en rostig sminkning idag. Jag gillar det här lacket mer än vad jag gillade sminkningen, definitivt.



Detta är i alla fall Golden Maharaja från Orly. Från någon kollektion för massor av år sedan, jag har typ tre till från kollektionen. En röd, en blå och en lila har jag från den kollektionen. Gems Collection tror jag den hette.







Fin, eller hur?

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...