24 september 2017

Sweet Tart - Essie

Här kommer ett lack som tog mig med överraskning... hittade i en realåda tidigt i våras. Det har stått här hemma hela sommaren och jag har inte känt mig sugen att testa det. Kollat på flaskan och undrat varför i hela friden jag köpte den. Jag som är så anti-nude man kan bli. Jag är så fruktasvärt less på denna nude-hype som varit länge nu. När ska folk börja gilla lite färg?? Nåja smaken är som baken och var och en är salig i sin tro...

Hur som helst så tänkte jag att när jag nu köpt det, så får jag väl lov att testa det åtminstone en gång. Och döm om min förvåning när jag upptäckte att jag faktiskt gillade det, och trivdes bra att bära det. En nude! En något gråaktig. eller lite greige om ni fattar. Med ett svagt superfint rosa skimmer i sig. Superfint. Jag är förvånad att jag gillade det. Det satt på mina naglar i fyra dagar faktiskt. Vilket är ovanligt både för att jag är så ombytlig av mig och för att det är sällan ett lack håller så länge på mina naglar.



Ja, Sweet Tart heter det, som ni ser.



Ser ni det rosa skimret, sååå fint!




Som vanligt så får jag aldrig ändan ur att fota förrän det gått någon dag, så som vanligt. bilder på slitet lack.





Ja som sagt, nu älskling alltså. Vem hade kunnat tro det ;-)

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...