28 augusti 2017

Paranoid - Kat von D

En av tre singelskuggor som jag äger från Kat von D, kommer här. Paranoid. Jag gillar ju turkost, och den här har jag inte använt på länge. Är ju också en stor fan av Kat von Ds produkter, fantastisk kvalité och jag älskar förpackningarna, så det var dags.




Bas för skuggorna: Smashbox  24 Hour Photo Finish Shadow Primer.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Cashmere Coat från Sephora.
Över rörliga delen av locket: Paranoid från Kat von D.
Liten dutt i yttre vrån: Carbon från MAC.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f Cosmetics Eye Transformer palett.
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.






Läppstift: 306 Mauve Me Matte från Viva la Diva.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Chocolate Soleil medium/deep från Too Faced.
Highlight: Wonder Powder Sinai från Make Up Store.
Blush: Baked Blusher Honeymoon från Kicks.



2 kommentarer:

Emma P sa...

Jättesnyggt! Jag är också ett stort fan av Kat Von D! Tror jag har köpt en enda singelskugga i år och den var från henne:)

marinamake sa...

Emma P! Om jag kunde skulle jag köpa allt hon har i sortimentet :-) !

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...