14 juli 2017

Mera neonigt med Vivid Brights paletten

Jag forsätter mitt gula neoniga tema. Har ju haft neongula naglar ett par dagar också. Min kollega på jobbet som älskar gult till ära... hon har jobbat sista dan innan semestern och hon blir lycklig varje gång jag har något gult. Sagt och gjort.




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer från Lumene samt Lock-It Concealer Creme White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Samtliga övriga skuggor: från Make Up Revolutions Acid Brights palette.
Eyeliner: Superliner Extra Black Gloss från Loreal.
Glitter i inre vrån: Volume Million Lashes Glitter Top Coat från Loreal.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Black Lash från MAC.
Bryn: Eyebrow Pencil nr 3 från Wet n Wild.






Läppstift: Millebaci Long Lasting Lip Colour (tappat numret) från Nouba.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: 10HR wear perfection foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Eart Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: Vivid Baked Blusher Bang Bang You´re Dead.




Jaha, så nu är jag tillbaka på två arbetspass kvar till semestern. Jobbat extra idag på min lediga dag, så nu så, mina sista två "riktiga" pass. Neeedräkning pågår!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...