15 juli 2017

.Färg

Letade fram mina paletter från Färg i morse. Har fyra stycken som jag beställde för lite sen, när de hade rea. Har ju en del saker därifrån sen gammalt eftersom det ju märket är från Makeupstudion där jag gick min MUA-utbildning. 




Bas för skuggorna: Eye Shadow Base från NYX.
Samliga skuggor från .färg´s paletter Blomsterpaletten samt Karamellpaletten:
Amethist
Ros
Orchidé
Solkyss
Vinteräpple
Glögg
Eyeliner: Fluidline Macroviolet från MAC samt glitter under vingen och i inre vrån namnlöst från Wet n Wild.
Mascara: In Extreme Dimension 3D Back Lash från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.






Läppenna: Nightmoth från MAC.
Läppstift: Melted Chocolate Liquified Long Wear Lipstick Chocolate Cherrries från Too Faced.



Primer: Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 Light från Clarins.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Pink Lights från Make Up Revolution.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.




Och nu mina kära... är det EN dag kvar till semestern!! Härda ut i morgon som dessutom är en hyggligt kort arbetsdag, sen så! Ska bli sååå skönt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...