27 juni 2017

New-trals vs Neutrals - Make Up Revolution

Blev en lite mer stillsam sminkning i morse.Var sååå himla trött. Det känns verkligen att man behöver semester nu. Jag har 13 arbetspass kvar sen är det dags, fyra veckors semester. Men som sagt... ett litet tag kvar så man får bita i en stund till. 

Tja så i morse var jag lite oinspirerad... lite murrigt brukar det bli när jag inte har nån fantasi. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor från Make Up Revolutions New-Trals vs Neutrals palett:
Cool
Adapt
Partial
Strong
Style
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.



Läppstift: 306 Mauve me Matte från Viva la Diva.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: 10HR Wear perfection foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronzer: Wet n Wild Mega Bronzer Light Sun.
Highlight: Blush Coy från E.l.f Cosmetics.
Blush: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.



I morgon får jag ändå lite sovmorgon, börjar inte förrän tolv. Så kanske kan jag få lite bättre fantasi om jag får sova liiite längre. Vi får se, till dess... sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...