22 maj 2017

Lila med Kiko och Inglot

Blidde en lila dag idag... fortsätter med mina nya grejor. Kiko och Inglot idag, mestadels.

Det är sent och jag behöver lägga mig så jag blir inte så långrandig i texten ikväll.




Bas för skuggorna: Lock-It Concealer Cream White Out från Kat von D.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Cream Crush Eyeshadow 13 från Kiko som bas och ovanpå det Pure Pigment Eye Shadow 112 från Inglot.
Yttre vrån: Sharon från Lars Wallin.
Glitter i inre vrån: från Loreals Glitter Top Coat Mascara Volume Million Lashes.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Purple Black från Loreal.
Kajal: Daring Mood från LH Cosmetics.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Sopig bild men jag tog med den bara för att man ser glittret i ögonskuggan bättre... sååå fin!





Läppenna: Currant från MAC.
Läppstift: Artis Acrylip nr 501 från Make Up For Ever.

Väääldigt snygg färg, men lite kladdigt och kletigt, hamnade lätt på tänderna och var svår att inte få flammig på läppen. Har en sån där skumgummiapplikator som jag inte gillar, så jag strök av lite på en vanlig pensel.



Primer: Mattifying Primer från Kicks.
Bas: Born This Way Pearl från Too Faced.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Extra Dimension Skinfinish Soft Frost från MAC.
Blush: Powder Blush Full Of Joy.



Natti!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...