24 maj 2017

Chokladpaletten från .Färg

Här kommer brunsminkning, som jag ju egentligen inte är så förtjust i. Gör det ibland ändå. Orkade inte tänka i morse, var för tidigt. 

Har använt mycket från .Färg. Det är Makeupstudions eget sminkmärke. Skolan där jag gick min mua-utbildning. Otroligt fina och pigmentrika skuggor, superkvalité. Har skaffat flera nya paletter därifrån. När jag gick min utbildning fanns de mest i lösa skuggor, tror de hade två paletter. Nu finns det flera, så jag har uppgraderat min samling lite. Multiuse skuggor, kan användas till allt.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Potion Primer.
Samtliga skuggor från: .färg´s Choklad palett, Grädde, Nougat, Peppar, Kaffe.
Dutt i inre vrån: Prismatic Shadow Mermaid Siréne från NYX.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.







Läppenna: Plumberry från Wet n Wild över hela munnen.
Läppglans: Metallic Flash Gloss Flash Of Lightening från W7.


Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f. Cosmetics.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation Clair Light 22 från Sephora.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Från .färg´s Chokladpalett
Bronzer: Kanel
Highlight: Quartz
Blush: Jardin de Chanel Blush Camelia Rosé från Chanel.




Jaha hörrni, dags att krypa till kojs. Jag har ju inte turen att få vara ledig i morgon när det är röd dag. Jobbar som vanligt hela veckan. Alla andra i familjen är lediga. Surt sa räven :-(

Natti!

Inga kommentarer:

Saints Angels Sinners

I går dök det äntligen upp ett paket som jag väntat på i över en månad. Jag vet inte vad tullen håller på med... Men hur som helst så är det...