11 april 2017

Smashbox Cover Shot Smokey

Blev lite mish mash sminkning idag, inte riktigt nöjd. Men men... Sov lite för länge, har ju haft en ledig dag idag men var istället tvungen att gå upp hyggligt tidigt för jag skulle ju iväg med ungarna och hälsa på min mamma. Hon bor 15 mil bort så det går ju inte att sova bort halva dan då, om man ska iväg... så upp och hoppa på lediga dan (värsta jag vet). Well, så jag sov så klart så lääänge det bara gick och fick istället bråttom med sminket.

Tog hur som helst fram min senaste palett från Smashbox. Cover Shoot paletten; Smokey. En stillsam palett när det kommer till färgerna, men användbar. Och idag kände jag inte för att vara så knallig, så den passade bra.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Samtliga skuggor från från Smashbox Cover Shot Smokey palett:
Instinct
Feature
Hell Ya
Rock Me
STFU
Headline
Dutt i inre vrån: Stardust Funky från Make Up Store.
Eyeliner: Dark Envy från MAC.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Läppglans: Sweet Kiss från Nouba, har tappat numret.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Kicks Fit Me 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Devotee från Nars True Story palett.
Blush: Deep Throat från Nars.




Tja hörrni, så jag har nog bränt över 30 mil idag... känns i kroppen nu när man sitter här i soffan. lite trött och seg.

Nya tag i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...