21 mars 2017

Leonardo - Make Up Store

Lite tråksminkning kommer här... tidig morgon igen. orkar inte anstränga mig... Blir samma sak i morgon,,, upp klockan fem, så vi får se hur fantasiful jag är då...

Ordar inte så mycket om detta. känns som sagt lite tråkigt. 




Bas för skuggorna: Paint Pot Painterly från MAC.
Under brynet: Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Single Eyeshadow Worn Ballerina från Kicks.
Över rörliga delen av locket: m/s Leonardo från Make Up Store.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: penna Baltic från Make Up Store.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.






Amore Mattalics Lip Creme 08 Raiving Matte från Milani.



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Mont Blanc Sheer Glow Foundation från Nars.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Wet n Wild Fergie Center Stage Collection Rosé Champagne Glow.
Blush: Powder Blush Full Of Joy från MAC.




Natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...