26 mars 2017

Funky och Foxy - Make Up Store

Skaffade två stycken av Make Up Stores Stardusts för ganska länge sedan, de har stått oanvända i mitt skåp ända sen dess. Glittriga och fina är de, så igår när jag hade jobbarlördag fick jag för mig att testa dem. Fiiina och glittriga som sagt, vilket jag ju älskar.




Bas för skuggorna: Eye Shadow Base från NYX.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Inre vrån: e/d Gold från Make Up Store.
Yttre vrån: Brownie från Make Up Addiction Cosmetics palett Flaming Love.
Mitt emellan yttre och inre vrån: Stardust Foxy från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: Stardust Funky från Make Up Store.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC, med glitter Blue Moon från Make Up Store ovanpå.
Mascara: False Lashes Mascara från MAC.
Bryn: Brow Definer Medium Brown från Anastasia Beverly Hills.





Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Couleurs Nature Aubergine Divine från Yves Rocher.



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer från Loreal.
Bas: Studio Fix Fluid NC15 från MAC.
Puder: Lock-It Setting Powder Translucent från Kat von D.
Bronzer: Earth Powder nr 52 från Nouba.
Highlight: Shimmering Skin Perfector Opal från Becca.
Blush: Expert Wear Blush Precious Plum från Maybelline.




Tja, så det var min jobbarlördag, som för övrigt var helt hysterisk. Fööör mycket folk med fööör lite personal... stressa ihjäl mig... Men sen fick jag ändå åka till gubben i Gustavsberg för lite mys ett dygn. Lite god mat, bastu och lite vin i soffan. Så skönt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...