31 januari 2017

Lignite - HM

Sååå trött i morse, har sovit så himla dåligt och klev därför upp alldeles för sent. Så lite sen och fantasilös fick det bli en enkel sotning. 

Har ju en hög med nya skuggor från HM, hittade dem på rea och hade dessutom rabattkuponger så jag fick dem helt gratis.  

Som sagt, bråttom i morse och oinspirerad. Ryckte åt mig en av skuggorna, en neutral och gjorde en mjuk sotning.




Bas för skuggorna: Shadow Insurance från Too Faced.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Över rörliga delen av locket: Lignite från HM.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC.
Mascara: Big and Curvy Mascara från The Body Shop.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.








Lipliner: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: D-Vinely Chilled från Wet n Wild Fergie Collection.



Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: FitMe 105 Natural Ivory från Maybelline.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Urban Decay Naked Illuminated Luminous,
Blush: Powder Blush Peach från NYX.





Hade ju en pissig natt, tror jag har inte sovit mer än tre och en halv timme. Så nu ska den här tanten krypa till kojs och hoppas på att det går bättre den här natten. Ska upp fem i morgonbitte, så jag behöver några sköna timmar i bingen.

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...