22 november 2016

Paranoid - Kat von D

Tjaha, har inte blivit nåt bloggande här på några dagar... lördagsglittret som jag skulle lägga upp här kom aldrig med på bild för jag var så försenad till jobbet att jag inte hade tid att fota. Likaså igår, måste gå upp svintidigt och jag så trött att jag ligger kvar i sängen alldeles för länge och sen blir det så klart kris med tid.

Oh well... detta åstadkom jag i morse hur som helst. Inget nytt under solen, turkos sminkning har ni sett förut.




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Color Riche Eye Color Pencil 12 Ocean Blue från Loreal.
Under brynet: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över rörliga delen av locket: Paranoid från Kat von D.
Yttre vrån: m/s Watt från Make Up Store.
Eyeliner: Ink Liner Baudelaire från Kat von D.
Mascara: Big & Curvy Mascara från The Body Shop.
Bryn: Brow Definer Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: CC Color Correcting & Blurring Primer från Lumene.
Bas: Infallible 24H Matte Foundation 10 Porcelain från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Earth Powder nr 51 från Nouba.
Highlight: Face Sculptor Strobing 29 Cool Glow från IsaDora.
Blush: Sin från Nars.



Läppstift: Everlasting Liquid Lipstick L.U.V från Kat von D.



Så, för att jag ska orka upp i tid i morgon, och hinna fota, så ska jag nu slänga mig i bingen.

Natti natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...