21 november 2016

Moonchild - Blå Måndag

Tänkte försöka hinna var med på Blå Måndag hos Emelie. Så här kommer ett snabbt inlägg. Jag tjatar ständigt om mina lack från H&M. Det här är mitt senaste inköp därifrån. Ett sånt där köp där jag bara ryckte åt mig flaskan från hyllan med ett... AHHH det där MÅSTE jag ha! Sååå läcker blå! 

Jag har inte lyckats fånga det på bild så klart... men det har ett lila skimmer i sig, mitt i allt det blå. När man vrider och vänder på flaskan, eller på den lackade nageln så anar man det. Såå läckert. Jag är in LÖÖV!


Ja, alltså det här är Moonchild, från H&M. Min hovleverantör av nagellack ;-)










Jag försökte men det gick ju inte. Inomhus i lysrörssken, ingen blixt.

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...