25 oktober 2016

Push The Edge - Kitschmas

Jag kämpar på med dotterns kamera, får inte riktigt till det. Men hur som helst... lite lila blev det i morse. Jag har ett nytt lack på naglarna, från Essie`s senaste kollektion. vad den nu heter. Anyhow, lacket är lila, så lila ögon då alltså.

Har använt pigment från MAC som fanns i en julkollektion som jag köpte för nåt år sedan. Lådan har blivit lite liggandes, vilket är synd, för det är superfina färger i den. 




Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
Under brynet: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Yttre och inre vrån: pigment Push The Edge från MAC.
Mitt på locket: pigment Kitschmas från MAC.
Dutt i inre vrån: Pearl från Taylor Made Minerals.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Mega Plush Express Volume Mascara från Maybelline.
Bryn: Eyebrow pencil nr 81 från Nouba.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Blush: Powder Blush 08 Tea Rose från Milani.




Läppenna: Cyber World från MAC.
Läppstift: Color Lock Seduction från BH Cosmetics.




Jaha hörrni... i morgonförmiddag ska jag besikta bilen innan jag börjar jobbet klockan tolv. Hoppas det går bra. Fast det tror jag nog, den är hyggligt ny och fin och jag har inga problem med den. Sen ska jag och kollegorna ut på lite raj raj efter jobbet i morgon. Inget avancerat, kan berätta mer om det senare.

Så länge, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...