25 september 2016

Lördagslila

Jaha nu sitter man här igen, söndagkväll. Jobbade i går så helgen har varit extremt kort. Lite lila smink igen, och glitter som alltid när jag jobbar helg. Dock i lite mer diskret form den här gången, brukar smacka på rejält, men igår nöjde jag mig med en stilla glittereyeliner. Hade en ganska överkomlig dag på jobbet och efteråt susade jag iväg till gubben i Gustavsberg. Lite god mat och bastubad sen var det dags att ta sig hemåt igen idag.




Bas: Eyefix från Face samt Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Under brynet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Cashmere Coat från Sephora.
Inre halvan av ögonlocket: singel eyeshadow nr 57 från Nouba.
Yttre vrån: Baked eyeshadow Purple Planet från Kicks.
Dutt i inre vrån: singel eyeshadow nr 15 från Nouba.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Purple Black från Loreal samt glitter eyeliner Jem från BH Cosmetics.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Mega Plush Express Volume mascara från Maybelline.
Bryn: Eyebrow pencil nr 81 från Nouba




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: Mont Blanc Sheer Glow Foundation från Nars.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronzer: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Blush: Perfect Powder Blusher 06 Pink Blossom från IsaDora.
Highlight: IsaDora Face Sculptor Strobing Cool Glow.




Läppenna: Waterproof Lip Liner Brazen från BH Cosmetics.
Läppstift: Senorita från Make Up Store.




Just nu sitter jag här och känner mig allmänt hängig. Varm i ansiketet, retas i halsen, varm och kall på samma gång. Måtte jag inte bli dålig... vill inte vara hemma. Vi får se hur det går.

Syns i morgon!

Inga kommentarer:

Orly - Loreal - IsaDora

Gjorde en rejäl ansträngning förra veckan och var lite "kreativ" ha ha.... Orkar knappt göra nåt med naglarna nu för tiden. Men de...