31 maj 2016

Welcome To The Pleasuredome - Make up Revolution

Mitt smink från i söndags. Jag var ledig och skulle iväg med hela familjen och kolla på min yngsta som hade uppvisning. Hon har tränat Cheer Leading hela vintern och nu var det avslutning så alla var välkomna att titta på vad de tränat på hela vintern. Duktiga var dom. 

Så en liten sminkning fick det förstås bli innan vi drog iväg. Har använt en av mina paletter från Make Up Revolution igen.




Bas för ögonen: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.

Samtliga skuggor från Make Up Revolutions Welcome To The Pleasuredome Palett.

Highlight: What A Push Over.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Long Way From Home.
Inre vrån: Sell It By The Hour.
Yttre vrån: Using My Primer.
Dutt i inre vrån: Welcome To Pleasure Dome.
Under ögat: Jungle Call.

Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Eyeliner: Super Liner Ultra Precision Blue Black från Loreal.
Bryn: Brow Artist Genius Kit från Loreal.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced samt Mega Volume Miss Manga Turquoise från Loreal på undre fransraden.




Primer: Mineral Infused Face Primer från E.l.f Cosmetics.
Bas: Matt Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Rouge: Stay Real Blush Fever Pink från Nivea.



Läppstift: Freida´s Nude från Loreal.





De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...