23 maj 2016

Lila från Sephora

Ytterligare en lila sminkning idag. Rotade fram en 4-palett jag har från Sephora som jag inte använt på lääääänge. Den lila i paletten är überläcker om ni frågar mig... en lilanörd.




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
På brynbenet: m/s Saga från Make Up Store.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: Violet från Eye Graphic 4 colours palette Violet Smokey från Sephora.
Yttre vrån: Aubergine från samma palett.
Dutt i inre vrån samt under brynets högsta punkt: Singel skugga 15 från Nouba.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Pore Refining Primer från Kicks.
Bas: Youthful Glow Foundation Beige 000 från Yves Rocher.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Radiant Lights Glow från Make Up Revolution.
Highlight: Wonder Powder Sinai från Make Up Store.
Rouge: från Make Up Revolutions Sugar & Spice palett.



Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Color Sensational 190 Atomic Pink.





Jag har äntligen tagit mig över jobbarhelgen och i morgon väntar ledig dag. Har lite planerande och fixande att stå i, det väntar ju studentskiva här hemma om ett par veckor. Så, sysslolös är man ju inte.

Natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...