30 maj 2016

Colour Chaos Palett - Make Up Revolution

Så här kommer mitt glittersmink från i fredags, ligger ju lite efter med uppdateringen. Har kommit hem sent ikväll igen, hade möte på jobbet efter att jag slutat, så jag har jobbat från 07.50 - 20.15. känns mindre roligt... och nu är jag så trött att jag mår illa. Sängen hägrar...

Tjaa, som sagt mitt fredagssmink...




Bas för skuggorna: Jumbo Eye Pencil Milk från NYX.
Highlight: Calm Me Down från Make Up Revolutions Colour Chaos Palett.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Inre vrån: Toxic Apple-tini från samma palett som ovan.
Yttre vrån: Over-bored från samma palett som ovan.
Glitter i inre halvan av ögonlocket: Northern Lights från Make Up Store.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f Eyetransformer palett.
Eyeliner: Ink Liner Baudelaire från Kat von D.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Blur Primer från Kicks.
Bas: 10HR Wear Perfection Foundation 22 Clair Light från Sephora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: HighLighter Powder från H&M.
Rouge: Mineralize Blush Two Virtues från MAC.



Läppenna: Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Be Legendary Lipstick Femme Fatale matte från Smashbox.

Helt fel färg på läppennan till detta läppstift... gick visst lite för fort där... men men, det fick väl duga, hade inte tid att ändra.




De va de hele!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...