29 april 2016

Tonight´s the Night! - MAC

Var tvungen att testa den nya MAC-skuggan idag igen, den är totalt überläcker... samma som jag skrev om igår alltså. Den fick spela huvudrollen helt idag, ensam över hela locket. Gillar´t skarpt! Dessutom är ju detta mitt knep när jag vill att sminkningen ska gå lite fort, en färg över hela locket. Inte för att jag hade bråttom, men jag känner mig förkyld och hängig och orkade inte stå och pilla med många färger. 




Bas för skuggorna: Beauty Base Eyeshadow Primer från Lumene samt Color Riche Eye Color Pencil 12 Ocean Blue från Loreal.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: Colordrenched pigment Tonight´s the Night! från MAC.
Dutt i inre vrån: pigment Sugar Rush från Make Up Geek, samt glitter Pearl från BH Cosmetics.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Smashbox Photo Finish Foundation Primer.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Minealize Skinfinish Warm Rose från MAC.
Rouge: Sin från Nars.



Läppenna: Lip Pencil 9 från Färg.
Läppstift: Downtown från H&M (gamla sortimentet, utgången)





I morgon är det äntligen fredag! Ledig helg väntar.. ska bli sååå skööönt! Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...