22 april 2016

Neon Pink

Så var det dags för fredagsglittret då. Lite neonrosa glitter från Make Up Store... ser mycket mer knalligt ut i verkligheten än vad bilderna visar. Eldigt... 






Bas för skuggorna: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion samt Global Fusion Eye Pot Paw Paw Blossom fårn H&M.
Highlight: Creme Brulee från Wet n Wild.
Längs brynbenet ovan globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store
Inre vrån: orange skugga från 88 Ultra Shimmer Eye Shadow Palette från Coastal Scents samt glitter Neon Pink från Make Up Store. Tyvärr så syns ju inte glittret som vanligt på foto... men det är ett superläckert neonrosa glitter, ger egentligen ett lite orangeaktigt glitter på ögonlocket. Superfint!
Mellan inre och yttre vrån: rödaktig skugga från samma palett som ovan.
Yttre vrån samt under ögat: Sketch från MAC.
Dutt i inre vrån: gul skugga från samma palett som ovan.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Better Than Sex Mascara från Too Faced.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Primer: Pore Refining Primer från Kicks.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Translucent Loose Powder från Kicks.
Highlight och bronser: Make Up Revolutions Golden Sugar Palett.
Rouge: från Make Up Revolutions Sugar & Spice Palett.



Läppenna: Nightmoth från MAC.
Läppstift: Havanna från Make Up Store.




Och äntligen har jag fått lite styr på frisyren, var ju iväg och klippte mig igår. Sååå himla skönt. Inget långhårigt rufs som inte går att styra dit man vill. 

Annars så har jag jobbarhelg. heeela helgen. Så himla tråkigt. Men, då blir det smink varje dag!

Ses i morrn!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...