28 mars 2016

Nfu Oh nr 069

Så var det dags för Blå Måndag hos Blowfish igen, tiden bara springer iväg.

När jag tänker efter så är det här lacket från Nfu Oh nästan identisk i färgen som det jag visade förra veckan från China Glaze. Det lacket var ett glitterlack, detta är ju metalliskt. Inget namn på detta lack, bara ett nummer.



Märket är som sagt Nfu Oh... jag tror inte det finns någon nagellacksnörd som inte gillar de här lacken om inte annat så för flaskornas skull. Otroligt fina och söta flaskor, man vill ha dem bara därför.


Men okej, så klart är själva lacket okej med... finns i åtskillga fina färger så klart. Och gillar man lite smalare penslar så är det helt okej.






Härlig jeansblå färg, som skimrar otroligt fint i solskenet.

Annars så har det ju inte blivit minsta lilla påskfirande för mig. Har ju jobbat i princip hela påskhelgen, var bara ledig igår. Plus att jag går ju på diet och får inte äta något annat än måltidsersättningar. Ingår inte så mycket ägg och påskgodis där kan man ju säga... he he. Får ta igen det nästa påsk. 


2 kommentarer:

Lottsky sa...

Väldigt fint, gillar nyansen och skimret. Kan inte säga att jag tokfirat påsk heller men lite godis har jag ätit. Undviker socker men till jul och påsk brukar jag göra lite avsteg.

marinamake sa...

Hm tja jag är ju normalt en godisråtta, men just nu är det ju noll av precis allt. Äter bara måltidsersättningar fyra gånger om dan. Japp, fin nyans!

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...