16 mars 2016

Grön Onsdag med Ciaté och China Glaze

Här kommer lite bildspam inför Karins Gröna Onsdag. Sent hemkommen och jag hinner knappt med, vet ju att bilderna ska vara på plats hos Karin helst för kl 21. Jag skyyyndar mig. Lite äppelgrön färg från Ciaté och prickar från China Glaze. 

Härligt somrig, och en varmare grön färg, jag som gillar kallare toner... men, ingen regel utan undantag. 

Palm Tree från Ciaté och Can I Get An Untz Untz från China Glaze.








Bilderna tagna i lite olika ljussken, som ni ser. 






Man längtar efter sommar...


2 kommentarer:

Karin // Vacker och Underbar sa...

Vilken tur du hade nu! :D Underbar manikyr!

Lottsky sa...

Härligt med solbilder! Och de två lacken är superfina ihop =)

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...