20 februari 2016

Grönt med Urban Decay Electric palette

Så har jag haft jobbarlördag igen, varit ledig och sjuk, ont i halsen och febrig,  så jag har inte varit på jobbet på en hel vecka...I morse när jag skulle iväg hade jag hade lite påhälsning av panikattack igen och det höll i sig till långt in på eftermiddagen så det var på vippen att jag fick gå hem igen, hade ju en attack i december och nu var det dags igen.. inte roligt. Mår inge vidare... Mitt sätt att fly undan och det som får mig att må bra, det är sminket... alltid lika roligt att hitta på nåt... Så i morse blev det detta. Använde bla Urban Decays Electric paletten. Alltså. den här gröna... vet inte vad jag ska säga. Sååå pigmenterad, och så totalt übergrön, jag bara dog när jag applicerade denna. Som vanligt inte i närheten av verkligheten på bilderna. Såå läcker!




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene samt NYX Jumbo Eye Pencil Milk.
Highlight: Skimp från Urban Decays Gwen Stefani Palette.
Längs brynbenet ovan globlinjen: Anaheim från Gwen Stefani paletten.
I globlinjen: Cocoa Bear från Make Up Geek.
Mitt på locket: Fringe från Urban Decays Electric palett.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.fs Eye Transformer palette.
Under ögat: gul ögonskugga med gult glitter Starburst från Coastal Scents.
Eyeliner: Fluidline Blacktrack från MAC.
Kajal: Long Lasting Kohl Pencil Infinite Beige från Sephora.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Bas: Studio Foundation Beige från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Milk Chocolate Soleil från Too Faced.
Highlight: Vivid Baked Highlighter Pink Lights från Make Up Revolution.
Rouge: Secret Rose från Nivea.




Läppenna: 42 Plum från IsaDora.
Läppstift: Venom från Urban Decay.



De va de hele. Nya tag i morgon... Natti, natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...