29 november 2015

Golden Eyes - IsaDora

Så var det fredagsglittret då... alltid på en fredag. Körde lite guldigt glitter. Guld är annars inte min grej, jag är mer silvrig. Men trivdes ändå rätt bra i detta. Dessutom ser den plommonlila skuggan från IsaDoras nya palett mer brun ut än lila, tja men den är ju lila... vilket jag gillar mer än brunt.





Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer från Loreal.
Highlight: skugga från Make Up Revolutions Ultimate Colour Chaos Palette.
Längs brynbenet: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Inre vrån: guldig skugga från IsaDoras Golden Eyes palett, med glitter Gold (från julkollektion för ett par år sedan) från MAC ovanpå.
Yttre vrån: Mörkt lila skugga från samma palett som ovan.
Eyeliner: Gel Intenza eyeliner Violett Black från Loreal.
Mascara: The Rocket från Maybelline.
Kajal: som jag glömt innan jag fotade bilderna, men satte på sen, samma som alltid Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Dipbrow Pomade Granite från Anastasia Beverly Hills.




Bas: Longwear Blur Foundation Light Ivory från Lumene.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Universal Complexion Palette Teinte Universelle från Yves Rocher.
Highlight: Mineralize Skinfinish Lightscapade från MAC.
Rouge: Powder Blush Dirty Plum från MAC.




Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora.
Läppstift: Coloeurs Nature Aubergine Divine från Yves Rocher.





De va de hele hörrni. Helgen har kommit och gått har varit ledig och haft gubben och alla barnen här. Är lika tråkigt varje gång de måste åka hem igen. Saknar dem mycket. Tja, två av mina barn har jag ju här, men det tredje bor hos pappa och gubben bor i Gustavsberg... så helger är det som gäller.

Men jag har en ledig dag i morgon... extra sovmorgon alltså.

Natti natti!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...