30 september 2015

Wild at Heart - BH Cosmetics

Snabbt inlägg ikväll, har kommit hem väldigt sent. Testade en ny färg från en av paletterna jag nyligen skaffade från BH Cosmetics. Just den jag använde i morse var Wild at Heart paletten.





Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Loreal HIP Cream Shadow Paint 909 Steely.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet: m/s Beaver från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: grå skugga från BH Cosmetics Wild at Heart palett.
Eyeliner: Gel Liner Black från Maybelline och samma som kajal.
Mascara: Lumene Blueberry Volume Mascara.




Primer: E.l.f Mineral Face Primer.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelain.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Higlight: H&M Highlight Powder.
Rouge: från 10 Color Palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.



Läppenna: Cerise från Peggy Sage.
Läppstift: 304 Red Carpet Matte Lips från Viva la Diva.

Det var inte så länge sedan jag lade upp bilder på detta läppstift, har inte haft det så länge i min ägo. Budgetmärke, det känner ni nog redan till. Men, en favorit hos mig när det kommer till budgetmärken. Jag älskar matta läppstift och just detta blev en favorit på direkten. Superfin röd färg, sitter som berget, det rör sig inte ur fläcken på hela dan. Verkligen värt varenda krona, kommer inte ihåg vad jag betalade men ca 70 kr... kanske.





De va de hele... sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...