29 september 2015

Midnight Red - Maybelline

Lite mera lack från mig... Det här är Midnight Red från Maybelline. Som ni ser på flaskan så är det här deras lack som har utgått. En typ av röd vampig färg som jag älskar. Har suttit ett par dagar på mina naglar när jag väl fotade, så ni får ursäkta slitaget.




Solen sken ju idag. Himla fin dag har det varit och jag har varit ledig och kunnat njuta lite av det. I alla fall så skyndade jag mig ut för att fota i solen. Man vet ju aldrig när den försvinner. Det här lacket är mycket mörkare i verkligheten, eller i alla fall när inte solen skiner.  




Som sagt så finns ju inte de här flaskorna längre, Maybelline har ju bytt ut hela kollektionen. Jag har en hel driva av Maybellinelack, även såna från kollektioner äldre än just de här. Tycker att de har hygglig kvalité för att vara ett budgetlack. Sitter bra och lättlackat. Lite smalare, längre pensel jämfört med alla dessa breda vida penslar som är på många andra lack nu för tiden. Jag föredrar ju de smala penslarna.


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...