26 september 2015

Argent Lilac - H&M

Här kommer ytterligare ett av H&Ms nya lack. Argent Lilac. Ett väldigt metalliskt lack, torkade matt. Har Seche Vite överlack ett lager ovanpå. Min första känsla var att detta var en typ av lila jag inte gillar. Men vartefter tiden gick så gillar jag nog det lite ändå. Min första känsla var blåtonad-tant-med knytblus-lila om ni fattar vad jag menar. Men njaee jag gillar´t nog ändå faktiskt.




Många positiva kommentarer har jag fått på lacket (färgen) idag på jobbet. 



Svårt att fånga färgen, blixten skiner i lacket så att man knappt ser den.


Och utan blixt, blev det en konstig färg.. stämmer inte med verkligheten.



Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...