31 augusti 2015

Smut, Vex - MAC

När man gräver i sminkgömmorna hittar man ibland saker man inte testat ännu... Jaa, iallafall gör jag det. De här skuggorna är från MAC, och jag inser att jag nog inte testat dem, trots att jag haft dem i säkert över ett år, om inte längre. Möjligen att jag snabbtestat lite men inte gjort en riktigt sminkning, kommer inte ihåg. Betyder det att man har för mycket smink kanske...?? ;-) Hur som helst, det är alltid roligt att testa "nya" grejor...




Bas för skuggorna: Too Faced Shadow Insurance.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Längs brynbenet: Cocoa Bear från Make Up Geek.
Inre och yttre vrån: Smut från MAC.
Mitt på locket: Vex från MAC.
Eyeliner: Fluidline Looking Good från MAC.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Brow Artist Genius Kit Medium to Dark från Loreal.




Primer: New Nude Blur Cream från Loreal.
Bas: BB Skin Perfecting Cream 01 light från Clarins.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Wet n Wild Mega Glow Light Sun.
Highlight: Highlightpowder från H&M.
Rouge: Beautycycle blush Berry Blossom.



Läppstift: Freidas Nude från Loreal (utgången färg).




Och lite mera glajjor igen, jag har ju ett och annat par att välja mellan, dessa är en av mina favoriter. Även dessa kommer från Bruuns Bazaar (Specsavers).





De va de hele... 

Ledig dag väntar i morgon, ska bli skönt!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...