18 juli 2015

Blackstar Green Wasabe

Jaha hörrni, igår hann jag inte med nåt inlägg, jobbade ju som sagt heeela dan, som jag skrev i inlägget innan. När jag kom hem visade det sig att jag glömt min dörrnyckel hemma och min dotter hade åkt hemifrån och låst dörren med sin nyckel... utlåst alltså. Det var bara till att sätta sig i bilen och åka tillbaka de fyra milen in till stan för att möta upp dottern och få hennes nyckel. Sen fyra mil tillbaka hem igen, för andra gången... dahhh, lite less var jag då. Trött och hungrig efter lång arbetsdag. Åkte hemifrån vid nio på morgonen och kom hem halvelva. Då var jag inte så go att tas med. Inget bloggande blev det då... Men detta var vad jag hade igår hur som helst.




Bas för skuggorna: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Highlight: Grädde från Färg.
I globlinjen: skugga från Loreals La Palette Nude.
Inre och yttre vrån: Blackstar Green från Make up cosmetics.
Mitt på locket: Wasabe från Medusas Make Up.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f  Eye Transformer.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Almea Xlash Mascara.
Bryn: Brow Artist Genius Kit.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Dual Foundation Stockholm från Make Up Store.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Wonder Powder Sinai från Make Up Store.
Rouge: Blushon Bubble nr 50 från Nouba.



Läppenna: Nightmoth från MAC.
Läppstift: Rouge Artist Intense 15 från Make Up For Ever.

Ett av mina absoluta favoriter ibland alla mina hundrafemtioelva läppstift, älskar färgen. Det är tyvärr lite grynigt i känslan på läpparna, eller hur jag nu ska beskriva det. Känns liksom inte lent och krämigt. Men jag kan ta det, bara för att det är så snyggt!



Så där glad såg jag definitivt inte ut när jag kom hem på kvällen, det kan jag lova!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...