15 juni 2015

Rock The Blue -Loreal

Fredagssminket, hade köpt en ny blå skugga från Lorealbutiken i Täby (som för övrigt lägger ner i slutet av juni, så stor rea pågår) , så jag ville ju testa den så klart. Annars så har hela helgen varit sminkfri, som vanligt nu för tiden. Har varit ledig idag måndag med, bara slappat och inte gjort så mycket. Joo en liten joggingrunda lyckades jag ju med iallafall.




Bas för skuggorna: Eyefix från Face samt Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas från Loreal.
Highlight:016 Coconut Shake från Loreal.
I globlinjen: m/s Beaver från Make Up Store.
Rörliga delen av locket: 412 Rock the Blue från Loreal.
Yttre vrån: Climate Blue från MAC.
Under ögat: Climat Blue från MAC samt 406 Mauve Star från Loreal.
Dutt i inre vrån: grön skugga från E.l.f  Eye Transformer.
Eyeliner: Super Liner Perfect Slim Green från Loreal.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: Mega Volume Miss Manga Punky Green från Loreal.
Bryn: Brow Artist Genius Kit Medium to Dark från Loreal.




Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing primer från Loreal.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Mineralize Blush Just a Wisp från MAC.
Rouge: Blush Cherry Blossom från Make Up Store.



Läppenna: 9 Cyclam från Sans Soucis.
Läppstift: Freidas Pure red från Loreal.




Japp så i morgon är det jobbardags igen då, men jag ser fram emot kort arbetsvecka, tre dagars jobb, sen är det dags för tre dagars ledighet igen. Ska bli sååå skönt!

Ses snart igen, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...