21 april 2015

Too Faced Melted

Har haft långledig helg (inkl måndag), inget smink alls på hela helgen... Mina ögon krånglar fortfarande av och till, så ibland så låter jag bli helt när jag är ledig. Nåja, har shoppat lite nya produkter så de ville jag så klart prova. Bla en glittereyeliner från Urban Decay (glittret syns som vanligt inte på bilderna) och så ett av Too Faced Melted läppstift.




Primer: Paintpot Painterly från MAC.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Dessert från Make Up Store.
Över hela locket: Freshwater från MAC.
Eyeliner: Cake Eyeliner Black från Make Up Store, samt glittereyeliner Urban Decay Heavy Metal Spandex.
Under ögat: penna Blue Lagoon från Viva la Diva med Contrast från MAC ovanpå.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Mascara: False Lash Wings Intenza från Loreal.
Bryn: Universal Brow Freeze från Sephora samt Mix & Match Eyebrow Colour 1. Dark från Viva la Diva.



Primer: Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing primer från Loreal.
Bas: Matt Foundation Milk från Make Up Store.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol De Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Luminance från E.l.f.
Rouge: Stay Real Blush Fever Pink från Nivea.



Mitt senaste tillskott i läppgungshögen... och en ny favorit, I lööööv färgen, och konsistensen, sitter perfekt, flyter inte ut. Lyckades inte riktigt matcha läppennan, men what the heck... bättre lycka nästa gång ;-)

Läppenna: Fashion Boost från MAC.
Läppstift: Too Faced Melted Liquified Long Wear Lippstick Melted Violet.



De va de hele!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...