28 mars 2015

Vinrött med Loreal

Lite vinrödguldig sminkning idag. Blev lite för mesigt i mitt tycke, men okej det fick duga. Lite annan bas nästa gång ganske, nåt med färg för att få fart på skuggorna. 





Bas för skuggorna: Color Riche Fixing & Unifying Eyeshadow Primer från Loreal.
Highlight: Coconut Shake från Loreal.
I globlinjen: skugga från Loreals La Palette Nude 01 Rosé.
Inre vrån: Rosy Quartz från Loreal.
Mitt på locket: 500 Gold Mania från Loreal.
Yttre vrån: 301 Escape in bordeaux från Loral.
Eyeliner Fluidline Macroviolet från MAC.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.





Primer: E.l.f Mineral Primer.
Bas: Infallible 24H Matte 10 Porcelaine.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser:  Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Highlight: Mineralize Blush Just A Wisp från MAC.
Rouge: 06 Pink Blossom från IsaDora.



Läppenna: 53 Cranberry från IsaDora (utgången färg)
Läppstift: Couleurs Nature från Yves Rocher. Testen är så liten att jag kan inte se namnet på stiftet, men det spelar ingen roll för det finns inte kvar i sortimentet längre.




Jag har jobbarlördag i morgon, inte så kul. Men på söndag är jag ledig och då ska jag faktiskt iväg och göra en provsminkning på en blivande brud. I slutet av maj ska bröllopet stånda... vi får se vad vi hittar på i sminkväg.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...