24 februari 2015

Hypnotique

Har haft lite långledighet, fyra dagar i sträck. Och barnen har ju dessutom sportlov så jag har kunnat haft dem här ett par dagar extra. Supermysigt.  I eftermiddags fick jag dock skjutsa hem dem till pappa och därefter var det till att bege sig på föräldramöte. Så, såklart ville jag göra en sminkning innan det var dags att ge sig iväg ut.





Primer: Eyeshadow Primer från Lumene.
Highlighter: ljusaste skuggan från Loreals palette La Palette Nude 01 Rose, den blev för skimrig tyckte jag sen eftersom övriga skuggor är så pass skimriga så mattade jag ner den med m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: rosabeige skugga från samma palett som ovan.
Inre vrån: 697 Livid Lilac från Sleek.
Yttre vrån: Dior Show Fusion Mono 881 Hypnotique.
Eyeliner: Super Liner Extra Black Gloss från Loreal.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Bryn: Super Liner Brow Artist 03 Brunette från Loreal.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelaine från IsaDora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Rouge:  Cherry blossom från Make Up Store.



Läppglans: 70 Luscious Amethyst från Max Factor.




Så var det dags att nana kudden... Har sovit dåligt i natt och i morgonbitti är det tidigt purrning som gäller.... ha det gott alla!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...