21 januari 2015

Ink och Jade Delight

I morse förlorade jag min in i sminket fullständigt... satt och pillade med många färger, petade och duttade... höll på att bli försenad av bara farten. Har haft en lååång arbetsdag, 9-20.15, man blir helt slut. Sen kan jag iallafall inte låta bli att sitta här och greja med bloggen, trots att jag lovar mig själv varje dag att lägga mig i tid. Är man nattuggla så är man.. ränderna går aldrig ur.

Grönt var det som var på tapeten i morse...




Primer: Eyefix från Face samt Aqua Matic I 30 (limegrön) från Make Up For Ever.
Highlight: Grädde från Färg.
I globlinjen: Singelskugga Cashmere Coat från Sephora.
Mitt på locket: Jade Delight från Rituals.
Yttre och inre vrån: m/s Ink från Make Up Store.
I skarven: mellan Jade Delight och Ink, en ljusgrön skugga från 88 Ultra Shimmer Palette från Coastal Scents.
Eyeliner: Fluidline Black Envy från MAC.
Kajal: Gel liner black från Maybelline.
Under ögat: samma skuggor som ovan, och grönt glitter i mitten.
Mascara: Smoky Extravagant från Make Up For Ever.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Base lissante Smoothing primer.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Nude Porcelain.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: Blushon bubble nr 122 från Nouba.
Bronser: Bronzing Powder Gorgeous Glow från H&M.
Highlight: Ljusaste delen från bronsern ovan.



Lippencil: nr 4430 från Black Onyx.
Läppstift(penna): Color Drama Intense Velvet Lip Pencil 520 Light it up från Maybelline.



Jag ber om ursäkt för alla dåliga bilder på sistone... jag blundar konstant på alla bilder jag tar, vet inte om det är mina ögon, kameran eller skit bakom spakarna...  ;-). 

Ses i morrn, sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...