25 januari 2015

Glitterfredag

Så har helgen kommit och gått .... igen. Det går så snabbt. Jag har haft barnen och min kärlek här i helgen, så de har varit mysigt och skönt. Jag ska dock inte klaga, jag är ju ledig i morgon med. I fredags var jag sugen på en lite glittrig sminkning. Det var ju ändå fredag.... Syns inte så mycket av det på bilderna, men glittrigt var det ändå.





Primer: Eyefix från Face.
Highlight: Vanilla från MAC.
Inre vrån och in på halva locket: Glittering Eye Duo 07 Iridecent från Sephora.
Yttre vrån: Carbon från MAC.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black frn Maybelline.
Mascara: Smoky Extravagant från Make Up For Ever.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.




Primer: Base lissante Smothing Primer från Sephora.
Bas: Nude Sensation Fluid Foundation 10 Porcelain från Isadora.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Sol de Rio Bronzing Powder från Sephora.
Highlight: Wonder Powder Sahara från Make Up Store.
Rouge: Sin från Nars.



Läppenna: Nr 6295 från Black Onyx.
Läppstift: Havanna från Make Up Store.





Jag började ju en liten nedräkning till dags för frisörbesök i mitt förra inlägg... det sket ihop sig... Upptäckte att mitt schema på jobbet inte stämde och den dag jag bokat för besök hos frissan är nu en jobbardag, inte ledig. Måste ringa frissan och boka om tiden vilket innebär att det blir ytterligare längre fram i tiden. Dubbelsuck! Jag har min überbästa frisör på Ekerö, bor i Uppsala numera, vill inte byta, hinner alltså bara åka på en ledig dag. Bit ihop ett tag till...



Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...