18 september 2014

Volga

Halloj alla... jag tar en break från tapetsering och golvläggning och slänger upp ett inlägg här på bloggen, så att ni inte tror att jag dött fullständigt... Well, jag ska inte skryta med tapetsering och golvläggning så mycket, om man säger så här; svägerskan tapetserar och jag tittar på...;-). Golvläggning gjorde vi tillsammans, men tapetsering är inte min avdelning. Inte golvläggning heller egentligen, men det var lättar att hjälpa till med det än med tapetsering... hur som haver lite smink från  häromsistens...

Volga från Make Up Store. Liten besvikelse måste jag säga. Det är en brun skugga med mycket turkos/grönt skimmer i som kommer fram när man gnuggar den på handen. Men, på ögonlocket blir den bara brun, så himla synd för den är verkligen urläcker i asken. 




Highlight: m/s Saga från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Smog från Make Up Store.
Över hela rörliga delen av locket: m/s Volga från Make Up Store.
Under ögat: penna Dark Chocolate från Make Up Store med Volga ovanpå.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Eyeliner: Super Liner Carbon Gloss Extra Black från Loreal.
Mascara: Volume Millions de Cils från Loral.




Primer: E.l.f Mineral Face Primer.
Bas: Liquid Foundation Milk från Make Up Store.
Rouge: Secret Rose från Nivea.
Highlight: E.l.f Blush Coy.
Bronser: Couleurs nature Duo Poudre Soleil från Yves Rocher.



Läppenna: 32 Rouge Fonce från Yves Rocher.
Läppstift: Velvet Matte Lip Pencil Cruella från Nars.



Det var det hele...

Sminka lugnt!


Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...