23 juni 2014

Steamy Club

Jag jobbade i söndags, ja alltså igår. Bestämde mig för att stanna hos brorsan i Uppsala och åka direkt till jobbet därifrån. Börjar ju inte förrän tio på förmiddagarna så det blir ju inte så tidigt att gå upp ändå, även om det blir en dryg timmes resväg. Hur som helst så hade jag en fullständigt sömnlös natt... vet inte varför, men ibland är det ju bara stört omöjligt att sova. Det syns på mina ögon och i hela ansiktet tycker jag... helt plufsig och matt på ögonen..

Nåja, bilderna blev ljusa och blaskiga, konstigt ljus i brorsans badrum.




Primer: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild. Superbra, skuggorna sitter som berget och veckar sig aldrig. Kostar 69:- riktigt budgetfynd!
Highlight: Vanila från MAC.
Inre vrån: Steamy från MAC.
Yttre vrån: Club från MAC.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes So Couture från Loreal.




Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil från Yves Rocher.
Rouge: från BH Cosmetics paletten.
Highlight: E.l.f Blush Coy.



Åsså nya favvoläppstiftet igen... Freidas Nude från Loreal.




Och en bad hairday också... nyklippt äntligen, men never the less... en bad hairday. Ja ja...


Inga kommentarer:

The Royal Europe Palette - Nomad Cosmetics

Sååå jäkla trött i morse. Trots att jag var ledig igår. Helt knockad när klockan ringde. Vi börjar ju liiite tidigare den här veckan pga av ...