11 juni 2014

Lime - American Nails

Karins Gröna Onsdag igen... veckorna går. Förra veckan missade jag...

Detta är ett lack som jag haft hemma i åratal, gaaammalt. Köpte det av en tjej som jag gick och gjorde tippar hos för länge sedan, gör inte sånt längre. Bara ramlar av, värdelöst. Och dyrt... Hur som helst vet jag inte varför jag köpte det här lacket av henne då. Jag tycker inte ens det är snyggt. Måste ju ha tyckt det då...




Alldeles för blaskig färg för min smak... 




Och så heter den Lime. Men jag skulle nog kalla den Äpple, tycker nog den är lite åt samma färg som gröna äpplen. 

Med tanke på att detta lack har stått i åratal så får man väl säga att hållbarheten är helt okej, det har inte torkat i flaskan och funkar helt okej, bra pensel.



2 kommentarer:

Karin // Vacker och Underbar sa...

Lite mesigt ja, men fin nyans!

marinamake sa...

Karin! Mmm tja fin kanske, men übertråkig...

Nomad Cosmetics

Fick bli en morgon med Nomad Cosmetics i morse. Valde helt slumpmässigt två paletter och kombinerade ihop dem. Har allvarliga inspirationspr...