24 juni 2014

Goldmine Minimalism

Nu sitter jag här sent igen... fattar inte hur svårt det kan vara. Men, e man nattuggla så e man :-) . Nu är jag hur som helst otroligt trött och sliten, har haft en helt hysterisk arbetsdag och det läre bli likadant i morgon så nu ska jag ta mig i säng.

Här kommer hur som helst dagens smink... lite lila och guld från Loreal och Make Up Store.




Primer: Take On The Day Eyeshadow Primer från Wet n Wild.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
I globlinjen: m/s Sophisticated från Make Up Store.
Mitt på locket: 027 Goldmine från Loreal.
Yttre vrån: m/s Minimalism från Make Up Store.
Eyeliner: Superliner Ultra Precision Purple Black från Loreal.
Under ögat: penna Coloricon Purple från Wet n Wild Minimalism ovanpå.
Dutt i inre vrån: Fantasme från Chanel.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: The Colossal Volume Express Cat Eyes från Maybelline.




Primer: New Nude Magique Blur Cream från Loreal.
Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm Ivory.
Puder: Nude Magique BB Powder från Loreal.
Bronser: Couleurs Nature Duo Poudre Soleil från Yves Rocher.
Highlight: Illuminating Powder Tentation Apricot.
Rouge: från 10 Color Palette Glamorous Blush från BH Cosmetics.



Läppstift: Heroine från MAC.






Natti natti!

Inga kommentarer:

Juvia's Place

Fick bli en blå look i morse. Jag har filmat den för kanalen. Tänkte att jag skulle starta en serie på kanalen där jag gör monocromatiska lo...