18 juni 2014

Comet Chaser

Halloj alla! Hur har ni det på onsdagskvällen? Jag ligger lite efter här, så här kommer fredagens sminkning. 




Highlight: la Couleur Infallible 016 Coconut Shake från Loreal.
Längs brynbenet ovan globen: Cashmere Coat från Sephora.
Inre vrån: blåskimrig skugga från E.l.fs Eye Transformer palett.
Mitt på locket och ut mot yttre vrån: Chomet Chaser från Sephora.
Eyeliner: Super Liner Carbon gloss Eyeliner Extra Black från Loreal.
Kajal: Gel Liner Black från Maybelline.
Mascara: Volume Million Lashes från Loreal.




Bas: Nutri Lift Gold 130 Warm ivory från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Rouge: från BH Cosmetics rougepalett.



De va de hele... inte så mycket att orda om. Nu ska jag packa väskan för i morgon efter jobbet är det dags att åka till min bror i Uppsala igen... lite midsommarfirande! Men innan jag gör det... KLIPPDAGS! Äntligen!

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

I morse var det återigen dags att filma in veckans video till min Throwback Thursday serie på kanalen. Så det fick bli en gammal palett från...