24 maj 2014

Tröttlördag

Kära nån vilken dag jag har haft idag... det är tur man inte vet vad som väntar ibland. En sån fullständig total rusning på jobbet, håret rakt bakåt... heeela dan. Jag sitter som en urvriden disktrasa i soffan. Ett glas vin och jag kommer att däcka...

Well, innan jag visste vad som väntade så gjorde jag den här sminkningen i morse...




Bas för skuggorna: Eyeshadow Primer Sheer från E.l.f.
Highlight: m/s Vanilla från Make Up Store.
Strax ovan globlinjen längs brynbenet: ljusbrun skugga från namnlösa 88-paletten.
Inre vrån: Color Riche Lómbre Pure 201 Café Saint Germain från Loreal.
Mitt på locket: Ultra Pearl Mania 24 Penny Centime.
Yttre vrån: Color Riche Lómbre Pure 301 Escape in Bordeaux från Loreal.
Under ögat: penna Wet n Wild Coloricon Amethyst med Escape in Bordeaux ovanpå. 
Inre vrån: glitter, Aqua Liner 19 från Make Up For Ever.
Eyeliner: Gel Intenza eyeliner 03 Violet Black från Loreal.
Kajal: gel liner black från Maybelline.
Mascara: the colossal volume express cat eyes från Maybelline.
Bryn: Aqua Brow 30 från Make Up For Ever.



Primer: HD High Definition Primer från Make Up For Ever.
Bas: HD High Definition Foundation 125 Sand från Make Up For Ever.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Bronser: 02 Bronze Shade Warm Glow från The Body Shop.
Highlight: Luminance från E.l.f.
Rouge: Blushon Bubble nr 50 från Nouba.



Läppenna: Longlasting Lip Liner Bordeaux 43 från Maybelline (utgången produkt).
Läppstift: Color Riche 362 Cappucino Crystal från Loreal.




Jag ligger här på soffan och är så trött att jag inte orkar trycka på publiseraknappen ;-)...   

Sov gott alla!




  


Inga kommentarer:

The Talk Is Cheap Palette - P Louise

Måndag igen... jag sov extremt dåligt, igen. Såå trött att jag nästan sjukanmälde mig. Sminket blev bara skit och allt kändes eländigt. Vi h...