25 april 2014

Polkagris...

Så var det fredag igen då... Jag har jobbarhelg framför mig, så det blir en lugn fredag. Tog en repa i butikerna innan jag stack i väg hem efter jobbet idag. Sephora bland andra... fastnade där och pratade med en av tjejerna som jobbar där, hon är lika galen som jag... hon visade mig runt bland lite nyheter och annat och vi ihhade och ohhade oss över alla möjliga färgkombos, häftiga produkter och läckerheter. Jag skulle "dööö" om jag jobbade där inne... de skulle nog kunna lägga min lön direkt i deras kassalåda, om ni förstår vad jag menar he he.

I morse slog jag till på en ordentlig färgklick... vårig och kanske lite utstickande. Eller?




Primer: Eyeshadow Primer från Lumene, samt över rörliga delen av locket penna från Barry M nr 3 (svagt vit/rosa).
Highlight: 016 Coconut Shake från Loreal.
I globlinjen: Nougat från Färg.
Inre vrån: m/s White från Make Up Store.
Mitt på locket: Linnea från Färg.
Yttre vrån: Vinteräpple från Färg.
Ram runt hela ögat: penna Wet n Wild Coloricon Black och suddad svart (m/s Pollution från Make Up Store) skugga ovanpå pennan samt ut i en vinge i yttre vrån. Även lite Vinteräpple under ögat.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: The Colossal Volum Express Cat Eyes Mascara.




Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine från Loreal.
Puder: Perfect Loose Powder från IsaDora.
Highlight: Wet n Wild Mega Glow Illuminating Powder Catwalk Pink.
Bronser: Dream SunGlow 03 Bronze från Maybelline.
Rouge: Blushon Bubble nr 51 från Nouba.



Läppglans: Cremesheen Glazz Petite Indulgence från MAC.





Ha en skön fredagkväll alla!

Todeloo!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...