30 april 2014

Nytt från Loreal

Dagens sminkning, Valborg. Jaa, den har inget med det att göra. Men det är den jag haft idag. Har varit en liten stund och tittat på brasa tillsammans med min yngsta dotter. Det var kallt, och vi gick hem ganska snart. 

Har använt skuggor från Loreal, deras nya som anlände till deras concept store i Täby Centrum för en par veckor sedan. Faktum att de höll på att packa upp dem när jag var där, så jag högg en par stycken direkt från kartongen. 




Som bas för skuggorna på rörliga delen av locket: Color Riche Eye Color Pencil 11 Lovely Lilas och från globlinjen och uppåt Eyefix från Face.
Highlight: Color Infallible 016 Coconut Shake.
I globlinjen: Color Riche Cameleon 601 Soleil Levant från Loreal.
Inre vrån: Color Riche Pop 406 Mauve Star från Loreal.
Yttre vrån: Color Riche  Pop 405 The Big Blue från Loreal. Har även trycket dit en liten dutt svart ovanpå för att fördjupa lite.
Eyeliner: Gel liner black från Make Up Store.
Kajal: Gel liner Black från Maybelline.
Mascara: IsaDora Build Up Mascara Extra Volume 05 Royal Blue.




Bas: Infallible Stay Fresh Foundation 015 Porcelaine.
Puder: löst puder från IsaDora.
Rouge: Rose Diable från Bourjois.
Highlight: Illuminating Powder 01 Rose Boudoir från Loreal.
Bronser: Sol de Rio bronzing powder från Sephora.



Läppglans: från Sephora (utgången produkt).




Hoppas ni har en trevlig Valborg. Jag ska upp och jobba i morgon så det blir en tidig kväll. Ha det gott alla!

Sminka lugnt!

Inga kommentarer:

The Amrezy Palette - Anastasia Beverly Hills

Har haft en ledig dag idag. Jag skulle följa mamma och hjälpa henne besikta bilen vid lunchtid. Vaknade tidigt så jag tänkte att jag hinner ...